Wakacyjne konkursy internetowe

Okres letni to z reguły dla większości ludzi czas wypoczynku i urlopów. Są jednak od tej zasady pewne wyjątki. Na pewno w tym czasie m.in. rolnicy nie mogą sobie pozwolić na relaks oraz także cała grupa handlowców związanych z miejscami turystycznymi. Szczególnie ta druga część ma jedyną możliwość zarobienia przez dwa miesiące sezonu, pieniędzy na utrzymanie się przez cały rok.

Nie ma się zatem co za bardzo dziwić, że od ich pomysłowości i kreatywności zależy ich pomyślność. Jak w większości takich przypadków w ostatnich czasach dobrym rozwiązaniem na zwiększenie sprzedaży są konkursy. Różnego rodzaju konkursy, nie tylko internetowe pozwalają na skuteczną promocję wszelkiego rodzaju produktów. Przykładowo w miejscowościach nadmorskich kosmetyki do opalania są jednym z najpopularniejszych towarów. Po wejściu do sklepu z nimi przeciętny człowiek ma bardzo duże problemy z wyborem – na półkach są produkty przynajmniej kilku producentów. Jeśli któryś z nich wcześniej prowadził kampanię marketingową w postaci konkursów w których nagrodami były konkretne kosmetyki, to teraz jest duża szansa, że one właśnie zostaną wybrane. Każdy konsument prędzej wybierze coś co już przetestował, niż skorzysta z jakiegokolwiek ‘suchego’ przekazu reklamowego.

Także konkursy prowadzone na bieżąco dla produktów spożywczych silnie oddziałują na klientów. Znanym przykładem są lody, gdzie każdy kupując je, sprawdza od razu wewnątrz opakowania czy czasem nie wygrał kolejnego. Konkursy to pozytywna zabawa zarówno dla sprzedawców jak i odbiorców.

2 thoughts on “Wakacyjne konkursy internetowe”

  1. Szukacie konkursu z atrakcyjnymi nagrodami? W styczniu możecie wygrać telewizor 3D Panasonic, a nagrodą tygodnia jest konsola Playstation 3! Oprócz tego codziennie pojawiają się nowe. Wejdźcie na serwis AdBreaker, obejrzyjcie 5 reklam i wygrywajcie nagrody.

    Proszę wchodźcie przez mój link polecający, bo dzięki temu dostanę dodatkowe punkty!
    http://adbreaker.pl/#/adbreaker/recomname=malwi%20malwi&recomemail=malwi_ak%40interia.pl

    Dziękuję!

Comments are closed.